Sivut

sunnuntai 16. syyskuuta 2012

Penneli... :)

Meg sai siis eilen 8 tomeraa penskua: 5 poikaa ja 3 likkaa. Kaikki penskut on black&taneja. Ja sain ymmärryksen, että Maria myy mulle yhden uroksen!!! Ihanaa!

Alunperin olin vapaamielinen sukupuolen suhteen, mutta tässä viime aikoina olen ollut kallistuneena nartun kannalle. Nyt kun narttuja syntyi kuitenkin vähemmän ja niille oli enemmän ottajia, vaihdoin haluamiseni taas vapaalle ja päädyin siihen, että uros passaa mulle. Nyt mun ei tarvitse miettiä, mitä Ihkun kans tehdään ja näin tämä varmaan oikeasti sujuu helpommin. Ei siis tarvitse hermostua Ihkulle, joka menee tytöstä ihan sekaisin... Ja muutenkin varmaan ihan jees. Mä olisin halunnut sitä narttua osin varmasti sen vuoksi, että mulla on edelleen ajoittain kauhea ikävä Uldaa... Mutta ei se pensku Uldaa korvaa millään, eikä tarvitsekaan! Näin sillä on ehkä hiukan suuremmat mahdollisuudet olla oma ittensä, eikä mikään Ursulan korvike.

Ihanaa! Odotan pentusta aivan hulluna. Pieni tyhjä taulu täynnä mahdollisuuksia! Ja pennelin kutsumanimeksi tulee sitten Vinha. Ehkä hieman 50-lukun tyylistä, mutta jotenkin se kuulostaa musta hyvätä nyt.

Nyt on siis 8 viikkoa aikaa keskittyä kaikkeen muuhun kuin penneliin! Yritän oikeasti aktivoitua ruotsin opiskelussa. Ihkun jälkikausi jatkuu vielä ainakin lokakuun puoliväliin. Ja nyt mun pitäis vääntää auto ja kämppä siihen kuntoon, että pensku on tervetullut. Paljon on siis hommaa. Ja sitten pitäisi sopia se vierailu Ruotsiin pentujen ollessa 5-6 viikkoisia. Ja ihan tuo työntekokin täytyisi jotenkin hoitaa tässä ohimennen - yksi esitelmä (joka onneksi on jo tehty!) ja yksi koulutusmatka sekä normi- & lisätyöt & ainakin yksi päivystys... Huaah! Mutta teen sen mitä ehdin, ja yritän nauttia joka askeleesta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti