Sivut

perjantai 28. kesäkuuta 2013

Jäljestystä!

Jiiihaaa! Tänään oli tosi hauska päivä, kun Outi katsoi molempien koiruuksien jälkiesityksiä ja mä pääsin lähietäisyydeltä seuraamaan Argon supernuuskutusta!

Fredden jälki on nyt siinä n. 100 askeleen hujakoilla, nameja n. 80 askeleessa 2 ja niissä lopuissa 1/askel. Kelpie on kohtuullisen häiriöherkkä ja reagoi ympäristön ääniin, mutta itse jälkityöstö on aikas kivan näköistä. Puolityhjät askelmat meni siinä kuin täydet ja mäkin olen kuulemma oppinut hihnatyöskentelyä! Nyt vain lisäillään maltilla noiden puolityhjien määrää ja harjoitellaan eri paikoissa, jotta ympäristön merkitys hiukan vähenisi (kodin lähellähän se ei juur häiriötä ota...).

Ihkulle olin tehnyt 1h 53min vanhan jäljen ja Outi vain tahtos tulla katsoon senkin. Hiukan mua jännitti, koska me on vain puuhasteltu Ihkun kanssa, mutta poju oli kyllä aika hyvä. Veti jäljelle innoissaan ja suoritti tuon lyhyen taipaleen oikein kivasti. Mä sain taas muistutusta ohjausotteesta (ei se siis vielä kovin hääviä ole!!!) ja Ihku vastasi joka kerta myötäykseen ihan sairaan hienosti! Olipa kivaa!!!!

Kiitos Outi!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti