Sivut

keskiviikko 12. syyskuuta 2012

Lilin haaste

Vastaan Lilin haasteeseen, mutta lopetan haastamisen tähän!!! :) Eli, jos joku mun blogini lukija haluaa vastata samoihin kysymyksiin, kuin mitä Lili mulle heitti, niin kiva, mutta pakko ei ole kenenkään. Jos vastaatte, laittakaa mulle vinkkiä aiheesta vaikka tän tekstin kommentteihin

1.Millä perusteella valitsit koirasi kasvattajan?
- Sain korvauspennun Uldan jälkimmäisestä pentueesta
2. Mitä koiraharrastuslajia et missään nimessä haluaisi harrastaa?
- Suojelua
3. Kuinka usein viikossa reenaat?
- Monta kertaa!!! Aina jotain pientä lenkillä, mutta varsinaisia treenejä ehkä 1-2 kertaa päivässä. Kerran viikossa lepopäivä näistä... tämä tosin hiukan vaihtelee. Joskus lepopäiviä on 0, joskus 2, joskus jopa tätä enemmän, mutta harvoin
4. Harrastatko koirailua vielä eläkeläisenäkin?
- Todennäköisesti
5. Koiraharrastus-urasi pohjanoteeraus?
- Ei sellaisia ole! ;) Pohjanoteeraus mulle on, jos menetän malttini koiralle. Onneksi niitä sattuu harvoin, mutta on kyllä sattunut aivan liikaa. Yritän kuitenkin elää elämääni eteenpäin ja unohtaa menneet. Historiaahan ei voi enää muuttaa, siitä voi vain oppia.
6. Miten toimit reeneissä jos kaikki menee pieleen?
- Lopetan treenin mahdollisimman pian ja yritän ajatella vain, että "Auts!" Mitähän tästäkin oppisi... Täytyy muistaa, että virheessä on aina mahdollisuus oppimiseen.
7. Oletko tyytyväinen rotuvalintaasi?
- Kumpaan? Olen sairaan tyytyväinen entisiin rotuvalintoihini, sillä ne ovat kuljettaneet minut tähän pisteeseen. Tulevaisuudesta en vielä tiedä. Penskun pitäisi syntyä ensi viikolla... ;) Ihanaa!!!!
8. Mikä on koirasi heikkous?
- Häiriöherkkyys, mutta se on osoittautunut minulle rikkaudeksi. Olen oppinut kouluttamisesta valtavasti tuon ominaisuuden vuoksi!!!
9. Mikä on koirasi vahvuus?
- Se on ihana! <3 Oikeesti!!! Ihkun vahvuus on myös ehkä sen dieselmäinen kestävyys ;). Se ei juurikaan varioi oppimiaan asioita, mutta on kuitenkin muokattavissa kohtuullisesti
10. Oletko ajatellut ryhtyä tuomariksi?
- No en kuuna päivänä! Kerran olin epävirallisissa tuomarina ja se oli aika katastrofi... Mulla ei ole mitään muuta linjaa, kuin 10 ja 0.
11. Tavoitteesi nykyisen koiran kanssa? Vai onko ne jo saavutettu?
- Tavoitteita riittää varmasti hamaan hautaan saakka, sillä Ihku on edelleenkin varsin haastava. Mutta koiraurheilun puolella tavoitteena on seuraavaksi FH2-koulari ja TVA-titteli. Sitä korkeammat tavoitteet on sipiä, mutta niitäkin on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti